Konferencja Kolbuszowa 2.0 - jak sprzedawać w sieci. Mamy wejściówki dla Czytelników

  • 18.04.2018, 20:55 (aktualizacja 18.04.2018, 22:42)
  • Joanna Serafin

Podziel się:

Oceń:

Konferencja Kolbuszowa 2.0 - jak sprzedawać w sieci. Mamy wejściówki dla Czytelników Fot. Joanna Serafin
W piątek, 20 kwietnia, odbędzie się druga odsłona konferencji Kolbuszowa 2.0. Tym razem jej uczestnicy dowiedzą się jak sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie. Start o godz. 17.

Na scenie w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej, wystąpi czterech prelegentów, którzy będą krok po kroku zagłębiać gości w tajniki marketingu internetowego. W tej edycji tematem wiodącym jest firma w internecie.

- Na scenie będzie można posłuchać wykładu Joanny Tymowicz, której temat: Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży. Joanna pokaże jaki wpływ media społecznościowe mają na wizerunek marki oraz jak bardzo działania w social media marketingu są skuteczne w zdobywaniu nowych i utrzymaniu stałych klientów. Joanna na co dzień pracuje w agencji marketingowej Ideo Force w Rzeszowie i pełni stanowisko Client Service Director - wyjaśnia Paweł Kosmala, organizator tego wydarzenia.

Z kolei radca prawny Piotr Kantorowski przedstawi temat “Jak nie prowadzić działalności w e-commerce.” - Piotr jest z powołania prawnikiem biznesu, zaprezentuje wszystkie ciekawostki i smaczki prawne ze świata sklepów internetowych. Piotr ma doświadczenie w prawie handlowym i po zakończonej prelekcji, będzie można zadawać mu nieskończenie wiele pytań - zapowiada organizator.

Tego samego dnia, w którym odbędzie się konferencja, będzie można również wziąć udział w warsztatach Google AdWords, które poprowadzi Krzysztof Marzec. - Prelekcja pod tytułem “Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords”, będzie należała do Krzysztofa, który na scenie będzie trzecim prelegentem. Krzysztof jest właścicielem agencji DevaGroup. Pracował dla Allegro.pl, DaWanda.pl, Interia.pl lub Grupa RMF. Swoje bogate doświadczenie przedstawi w pigułce na konferencji Kolbuszowa 2.0 - dodaje Paweł Kosmala.

Ostatnim prelegentem będzie Marcin Rudzik, właściciel agencji ecommerce Brand Active oraz dwóch sklepów internetowych. Zaprezentuje on temat pod tytułem “Customer Experience - gra o zaufanie i lojalność kupujących.” Uczestnicy konferencji dowiedzą się więc jak budować relację z klientem oraz jak zyskać ich zaufanie.

Wstęp: 20 zł. Dla naszych Czytelnik mamy cztery pojedyncze wejściówki na to wydarzenie. Otrzymają je pierwsze cztery osoby, które wyślą do nas prawidłową odpowiedź na pytanie: jaki był temat pierwszej konferencji Kolbuszowa 2.0? Czekamy na nie pod postem, na naszym profilu na Fb, promującym to wydarzenie.

 

 

Joanna Serafin

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu korsokolbuszowskie.pl. Agencja Wydawniczo Reklamowa Korso Spółka z o.o. z siedzibą w Mielcu, ul. Biernackiego 1/4, 39-300 Mielec jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Pozostałe