Najlepsze gadżety reklamowe na konferencję

  • 01.10.2019, 23:44
  • Artykuł partnera

Podziel się:

Najlepsze gadżety reklamowe na konferencję
Konferencja to okazja. To okazja dla przedsiębiorcy, żeby zaprezentować i promować swoją firmę. To właśnie takie wydarzenia dają możliwość bezpośredniego oddziaływania na potencjalnych klientów. Nic więc dziwnego, że tyle czasu poświęca się na przygotowania. Cała oprawa musi być dopracowana i dopięta na ostatni guzik. A co można by nazwać tym ostatnim guzikiem? Gadżety reklamowe! I właśnie na nich się niżej skupimy.

Po co komu gadżet?

Możesz się zastanawiać, czy przypadkiem inwestowanie w gadżety reklamowe nie jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto. W końcu wszyscy je rozdają, a większość z nich i tak kończy w koszu na śmieci albo w najlepszym przypadku w szufladzie. Rzeczywiście właśnie tak dzieje się ze źle dobranymi gadżetami. I prawda jest taka, że nie przemyślane gadżety reklamowe nie przyniosą zbyt wiele korzyści. Nie oznacza to jednak, że nie warto inwestować w żadne gadżety. Chodzi po prostu o to, żeby mądrze je wybrać.

A w jaki w ogóle sposób takie gadżety mogą działać na klientów? Po pierwsze, wywołują wdzięczność. Po drugie, jeśli są używane, przypominają o twojej firmie, przyczyniają się do budowania lojalności wobec marki i tworzą jej pozytywny wizerunek. Kluczowe jest jednak odpowiednie dobranie takich reklamowych upominków. Jakie będą najlepsze?

Najlepsze gadżety reklamowe

Gadżety osobiste to jedna z najbardziej działających grup prezentów. Chodzi tu o rzeczy, które są dobrane konkretnie pod potrzeby klientów. Zasadniczą kwestią jest więc ustalenie grupy docelowej i zastanowienie się nad jej potrzebami. Jaki tu mamy przedział wiekowy? Czy dominuje któraś płeć? Jaki tryb życia prowadzi nasz „uśredniony” klient? Zadanie tego typu pytań, pomaga ustalić, co będzie naprawdę pożytecznym podarunkiem konkretnie dla twoich odbiorców.

Gadżety praktyczne. Bywa, że trudno przygotować jakieś osobiste upominki, bo nasza grupa docelowa jest bardzo szeroka i zróżnicowana. Właśnie wtedy najlepiej postawić na praktyczne gadżety reklamowe. Najpopularniejsze z nich to długopisy, smycze, breloczki. Oczywiście możesz w nie zainwestować, ale postaraj się wybrać takie, które w jakiś sposób będą wyróżniać się spośród całej masy podobnych podarków konferencji. Lepiej jednak postawić na takie gadżety jak pendrive, podkładka pod mysz komputerową czy ładny kubek. Zresztą pomyśl co sam wolałbyś dostać. Możesz też podpytać znajomych z jakich gadżetów reklamowych korzystają, albo jakie chcieliby dostać. Jeszcze lepiej będzie pytać o to klientów.

Torby reklamowe. Pośród najbardziej podstawowych gadżetów reklamowych, których posiadanie świadczy po prostu o profesjonalizmie, trzeba wymienić torby reklamowe. Wszelkie materiały informacyjne, dobrze jest przekazać klientowi w eleganckiej torbie z firmowym nadrukiem. To już po prostu kwestia wizerunkowa.

Dobra drukarnia będzie w stanie dokonać nadruku loga twojej firmy na niemal każdą powierzchnię, więc nie bój się eksperymentować. Jeśli masz pomysł na oryginalny gadżet, ale żadna drukarnia nie ma go w swojej ofercie, zadzwoń i zapytaj czy mogą dla ciebie zrealizować takie specjalne zamówienie. Kto wie, może właśnie wymyśliłeś coś, co okaże się hitem wśród gadżetów reklamowych!

Artykuł partnera

Pozostałe